⏰Loppuu July 18⏰ 20-50% alennus + ilman maksua toimitus

UKK

Yleisiä kysymyksiä

  • Miten voin ottaa yhteyttä Threo?

    Voit jättää viestin numeroon +358911111114 klo 9.00-17.00 EST tai lähettää sähköpostia osoitteeseen theteam@threo.fi. Vastaamme kaikkiin asiakaspyyntöihin 24 tunnin kuluessa arkipäivinä.

  • Miten voin saada alennusta?

    Voit tarkastella parhaita tarjouksiamme www.threo.fi -sivuston pääsivulla. Tarjoamme erilaisia kausittaisia tarjouksia ympäri vuoden. Jos sinulla on koodi, anna se kassalla saadaksesi alennuksen ostoksestasi.

  • Mikä on palautus- ja hyvityskäytäntösi?

    Hyväksymme käyttämättömien tuotteiden palautukset 30 päivää toimituksesta. Jos haluat mennä pidemmälle ja palauttaa koko tilauksesi tai osan siitä, tutustu palautus- ja hyvityskäytäntöihimme. täällä ja ota sitten yhteyttä meihin osoitteessa theteam@threo.fi tilausnumerosi kanssa. Tapaukset, joissa palautus aiheuttaa ostajan katumusta, kuten tuote, joka ei sopinut, jonka väri/laatu ei miellyttänyt, joka tilattiin vahingossa, joka ostettiin jostain muualta jne., käsitellään erikseen.

Tilaa kysymyksiä

  • Miten löydän tilaukseni?

    Tilauksen tekemisen jälkeen saat automaattisen sähköpostiviestin, jossa on tilausnumerosi ja tiedot ostoksestasi.

  • Miten voin muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

    Käsittelemme tilauksemme hyvin nopeasti, emmekä valitettavasti voi yleensä tehdä muutoksia tilauksen tekemisen jälkeen yli 24 tunnin ajan. Jos kuitenkin huomaat virheen heti, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen theteam@threo.fi, jotta voimme tehdä muutoksia.

  • Kuinka kauan tilauksen käsittely kestää?

    Kaikki tilaukset käsitellään 2-3 työpäivän kuluessa.

  • Miksi en saanut vahvistussähköpostia?

    Varmista, että tarkistat roskaposti-, roskaposti- tai kampanjakansiosi siltä varalta, että sähköpostiviesti on toimitettu sinne eikä postilaatikkoosi.

    Varmistaaksesi, että vahvistussähköpostimme tulevat perille, voit lisätä osoitteen theteam@threo.fi turvallisten lähettäjien luetteloon varmistaaksesi, ettei vahvistusta lähetetä mihinkään näistä kansioista.

    Jos olet tarkistanut nämä kansiot ja se puuttuu edelleen, ota meihin yhteyttä, niin autamme mielellämme.

  • Mitä tapahtuu, jos tilaukseni palautetaan lähettäjälle?

    Jos tilauksesi palautetaan lähettäjälle, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse samaan sähköpostiosoitteeseen, joka annettiin kassalla. Jos huomaat, että seurantalinkissäsi lukee, että tilauksesi on palautettu lähettäjälle, lähetä meille aiemmin sähköpostia osoitteeseen theteam@threo.fi ja ilmoita asiasta, jotta voimme tutkia asiaa asianmukaisesti.

  • Mitä teen, jos olen saanut viallisen tai väärän tuotteen?

    Jos uskot saaneesi viallisen, vahingoittuneen tai virheellisen tuotteen, lähetä kuva tai video tuotteesta ja lyhyt selitys viasta osoitteeseen theteam@threo.fi. Tarvitsemme myös kuvan itse paketin seurantanumerosta, jotta voimme tutkia asiaa heti.

  • Mitä jos tilaukseni on varastettu?

    Jos sinulla on syytä epäillä, että pakettisi on varastettu (esimerkiksi jos tilauksesi tila on ”toimitettu”, mutta et ole koskaan saanut sitä), sinun on odotettava 5 päivää. Tänä aikana tila voi muuttua tai väärin toimitettu paketti voidaan palauttaa lähettäjälle.

    Jos näin ei tapahdu, sinun on tehtävä poliisiraportti 5 päivän kuluessa tilan päivityksestä. Lähetä meille kopio poliisiraportista ja poliisiraportin numero, jotta voimme tarkastella tapaustasi. Raporttien väärentämisestä on oikeudellisia seurauksia.

Maksukysymykset

  • Mitä maksutapoja hyväksytte?

    Hyväksymme maksun PayPalin kautta ja kaikilla yleisimmillä luottokorteilla, mukaan lukien Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit ja Visa Electron (UK).

    Huomioithan mahdolliset maksut rajat ylittävistä maksutapahtumista.

  • Miksi maksuni hylättiin?

    Maksut voidaan hylätä eri syistä. Jos sinusta tuntuu, että korttisi hylättiin virheellisesti, tee uusi tilaus verkkosivujemme kautta ja varmista, että osoite on oikea.

  • Miten suoritan maksun?

    Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Tarkista ostoskorin sisältö ennen seuraavaan vaiheeseen siirtymistä. Täytä vaaditut kentät tiedoilla, joiden avulla voimme toimittaa tilauksesi sinulle. Valitse maksutapa, syötä maksutiedot ja vahvista osto. Saat automaattisen sähköpostiviestin, joka vahvistaa tilauksesi ja sisältää sitä koskevat olennaiset tiedot. Säilytä tämä sähköposti myöhempää käyttöä varten, kunnes saat pakettisi.

Toimituskysymykset

  • Kuinka kauan toimitus kestää?

    Tutustu meidän Toimitustiedot yksityiskohtia varten.

  • Miten voin seurata tilaustani?

    Saat automaattisen sähköpostiviestin, joka sisältää seurantatiedot heti, kun tilauksesi lähetetään. Huomaa, että ensimmäisen skannauksen näkyminen kestää enintään 48 tuntia.

  • Onko kansainvälisestä toimituksesta lisämaksuja?

    Toimitus on täysin ilmainen. Tavaroiden toimituksesta ei tarvitse maksaa tullia/myyntiveroa.

Any product with a 20% discount
Your discount expires in:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0.00 0